maandag 6 september 2010

Blankenberge.

Goedemorgen lieve bloglezers,
Donderdag zijn Danny en ik op uitstap geweest. We zijn vertrokken in Ieper en zijn zo via Diksmuide naar Blankenberge gereden. Daar gaan eten op de dijk in Venetien en daarna verder gereden via Knokke naar Sluis. Terug gereden via Oostende voor een stop en dan tot in Veurne en vandaar naar Ieper. M.a.w. we hebben van de westkust tot de oostkust gezien en een stukje van Zeeland :-)) Het weer was ons gunstig gezind en we hebben dan ook met volle teugen genoten!
Geniet even mee.
Fijne dag!
xxx
C.arine.

Op het strand in Blankenberge.

Schelpen zoeken.

Genieten met Ellioth.

Eten in de Venetien.

Strandparadijs.

Blankenberge, Blankenberge, wonderschone stad.
Ik wou dat ik in m'n achtertuin zo'n Blankenberge had.
Blankenberge, Blankenberge, parel aan de kust.
De mooiste plek op aarde voor wie zand met schelpjes lust.

Songtext van Hugo Matthysen/Blankenberge.

3 opmerkingen:

  1. Dat klinkt weer leuk en wat een leuk jurkje heb je aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb net het hele verslag gelezen en alle prachtig mooie foto's gekeken. Zo te zien hebben jullie genoten! En ik heb weer heerlijk genoten van het lezen en bekijken van je blogposts:) Die laatste foto van Blankenberge is trouwens wel heel erg gaaf. Met al die kleurtjes lijkt het net een klein stukje Lego-land of Madurodam;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook alweer zo genieten, en groot gelijk hebben jullie, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen