donderdag 19 januari 2012

Rozenhoekje.

Goedemorgen lieve bloglezers,
Toen mijn papa en Godelieve naar mijn verjaardag kwamen, hadden ze heel veel planten mee, waaronder 12 potjes minirozen in alle kleuren. Wie mij kent weet dat ik veel van de natuur hou en ik ben dan ook super blij met elk plantje.
Ik geniet van mijn "Rozenhoekje".
Bedankt Godelieve.
Geniet even mee...



De postbode bracht zojuist nieuwe scrapgoodies van bij Hobbycompleet. Straks even op de foto zetten.
Mijn Doohickeys zijn er jammer genoeg nog niet. Ik blijf dus onder de brievenbus kamperen ;-))
En eindelijk is mijn workshop van bij Tiets ook klaar en ook de verjaardagskaart van Kimberley is afgewerkt geraakt. Ook straks op foto. Wordt vervolgd!

Ik ben nu bezig met een paar gekochte (10) kaarten te schrijven want ik ben helemaal door mijn voorraad heen. En dan hoop ik volgende week te kunnen beginnen aan mijn Valentijnskaarten en Paas/Voorjaarskaarten.

Bedankt om langs te komen en een reactie achter te laten! Doet me telkens veel plezier om deze te lezen!

Fijne dag!
Liefs,
xxx
C.arine.

4 opmerkingen:

  1. Prachtige kaarten heb je weer gehad en geniet maar lekker van je rozenhoekje!! Toch een leuk woord: klavier. Die houden we er in, in Tilburg. LOL!!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Plezant om zo in de bloemetjes gezet te worden....geniet ervan,je verdiend het!
    Veel liefs,Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtig rozen hoekje, die mini roosjes zijn super schattig he.Geniet van je bloemetjes.
    Veel plezier met je nieuwe scrap goodies.

    Groetjes,
    Peggy ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk hoekje zeg, ik ben ook zo dol op rozen, ik ga er steeds aan ruiken !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen