vrijdag 17 februari 2012

In mijn brievenbus... En een nieuwtje.

Goedemorgen lieve bloglezers,
Met Valentijn zaten dit mooie kaartje van Odetta en dit prachtige projectje van Peggy in mijn brievenbus. Ik ben er super blij mee! Bedankt Dames!

Peggy.


Odetta.

Maandag 19 maart t.e.m. vrijdag 23 maart gaan wij naar De Katjeskelder in Oosterhout. Natuurlijk gaan we ook Breda bezichtigen. Ik heb via mijn blogvriendinnen ook al scrapwinkels op mijn adres lijstje staan.
Ik ga ook een afspraak regelen met een lieve blogvriendin die daar dicht bij woont. De voorpret kan beginnen!

Fijne dag!
xxx
C.arine.

1 opmerking:

  1. Och....lang, heel lang geleden ben ik ook eens bij de Katjeskelder geweest. Kan me er alleen niet veel meer van herinneren. Ga je de winkel Hobbidee bezoeken? Scrapbookwinkel in Heesch is ook erg leuk, maar wellicht vanuit Oosterhout net te ver. Of Pipoos in Eindhoven. Ach...er is genoeg hier in de omgeving. Hoe dan ook, heel veel plezier en ik ben benieuwd waar je zoal terecht komt!

    BeantwoordenVerwijderen