dinsdag 14 augustus 2012

Yarntalk is here. Babette blancket.

Goedemiddag lieve bloglezers,
Het was stil hier op mijn blog...
Danny en ik kregen de kans om naar Blankenberge te gaan en weg waren we van woensdag tot maandag, naar de bel-étage van Godelieve. En ja hoor, de zon was weer van de partij, zoals elke keer als ik op vakantie ga ;-))
Het was heerlijk genieten van elkaar.
Mijn haakdoos nam ik natuurlijk ook mee! Ik wou ook nog enkele op-vakantie-lokatie-foto's nemen voor de group Dutch Crochet.
Mijn Babette Blancket begint vorm te krijgen. Ik ben halverwege de tweede band en ik heb 5 banden te gaan. Dus nog heel wat vierkantjes te gaan :-)) Ik hou wel van de vrolijke zomerse kleuren.




Fijne dag!
Liefs,
xxx
C.arine.

3 opmerkingen:

  1. Je hebt groot gelijk dat je geniet aan zee.
    Als je kan gaan, zeker doen.
    Jouw dekentje ziet er fantastisch ui !!
    Vele groetjes van ons allemaal.
    Groetjes,
    Peggy ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great You have a very nice webdesign here on your page i like it very much and have add your blog to my favorites.

    http://www.inuwtuin.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi carine
    toch heerlijk om zo aan zee te kunnen genieten en je deken ziet er zeker heel mooi en fleurig uit!!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen