dinsdag 4 september 2012

Yarn-Talk. Over boekjes en garen, heel veel garen :-))

Goedemorgen lieve bloglezers,
Zaterdag gingen we samen naar Aalst. Kwestie van een dagje er tussen uit met ons Kimberley.
In Aalst op de markt staat een heel leuk kraam! Kijk maar effe mee...

Deze boekjes, zoetigheid haken en amigurumi, komen van bij Boekenvoordeel. Vrolijke beestjes haken, zat bij een "yes-pakket" van bij Cindy van Happy Hobby. Heel duidelijk beschreven allemaal.


Onderstaande katoen zat ook in die pakketten, hele mooie van Limone en van Annell. Kimberley en ik hebben dit eerlijk opgedeeld... ttz. elk heeft hier zijn eigen hobbyboxen met garen maar we kunnen natuurlijk altijd bij elkaar terecht!


En dit is mijn buit van op het kraam in Aalst! Die dame daar heeft alle kleuren van Catania, heerlijk toch!
Ik vulde mijn kleuren bij voor mijn één persoons Babette Blancket (heb ik 30 bollen voor nodig). Kocht kerst rood en groen en nog wat andere mooie kleuren; kwestie van niet alle zaterdagen naar Aalst te moeten ;-))


Dit bracht Kimberley mee; de kleuren voor Karel, de kikker, kerstboom en Rudolf.


Kimberley haar eerst creaties amigurumi. 


Mijn tussen door project, pastel kleurtjes voor een kussen.


Tupperware doos met mijn haak spullen, gekleurde set haaknaalden en rechts zie je pom-pon makers.


Ons lievelingskraam op de markt in Aalst.


De markt afgesloten met een lekkere lunch in ons lievelingstaverne.



Zo, ik ga subiet genieten van de zon! Haken en lezen in mijn luie stoel...

Fijne zonnige dag!
Liefs,
xxx
C.arine.

2 opmerkingen:

  1. Hele mooie foto's. Je hebt de smaak goed te pakken met het haken.
    Kimberley heeft al hele leuke ami's gemaakt.
    Nog veel creatief plezier allebei ;-)
    Groetjes,
    Peggy en co xxx

    BeantwoordenVerwijderen