zaterdag 1 mei 2010

En de winnaar is...

Goedemorgen lieve bloglezers,

Eerst en vooral aan iedereen die me al vooruit heeft geholpen; dank je wel!!!
Ik ben mijn adresboek aan het vullen. Wil iedereen die mij kent a.u.b. een email naar mij sturen? Zodat ik jullie op mijn beurt weer kan bereiken als dit nodig is.
Even over mijn 150 digi's die weg zijn... Ik kreeg vragen hierover...Ik ben een member van de 50/50 group. Hier worden maandelijks digi's aangeboden aan de leden tegen een kleine maandelijkse vergoeding. Vandaar mijn groote verzameling (die nu weg is). Ook mijn favorieten zijn weg; dus ook de sites alwaar je wekelijks een gratis digi kon bekomen. Wie helpt mij?
Alle leuke sites die betrekking hebben op onze hobby/scrappen zijn ook meer dan welkom!

En dan nu de winnaar van mijn kaarten candy! Ik kreeg 10 mooie kaartjes van jullie. Monique je kaartje moet nog op de foto maar heeft meegedaan hoor :-))
Ik heb jullie naam in een pot gestoken en Kimberley heeft de winnaar getrokken.
De winnaar is geworden: JOLANDA! Proficiat!
Ik stuur je eerstdaags de nieuwe Fiskarspons met ijskristallen op! Ik laat je weten als ze hier vertrekt.

Alvast bedankt om langs te komen en
een fijne dag allemaal!
xxx
C.arine.

3 opmerkingen:

  1. Wauw!! Wat super dat ik gewonnen hebt! Bedankt Carine!

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Jolanda...heel goed!
    Veel plezier ermee.
    Groetjes,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat Jolanda veel plezier ermee!
    Groetjes Katty

    BeantwoordenVerwijderen