dinsdag 19 oktober 2010

In mijn brievenbus... en kerstkaart.

Goedemorgen lieve bloglezers,

Deze prachtige herfstkaart zat gisteren bij mijn post. Deze kaart komt van Jolanda S. en ik ben er heel blij mee! Bedankt Jolanda!
Ik voel me verwend als ik zo een kaarten krijg van mijn blogvrienden. Een kaartje kleurt mijn dag!

Onderstaande kerstkaart heb ik gemaakt voor één van mijn oudere kenissen; met ouder bedoel ik dan 80+. Dus een kaartje in de traditionele kleuren :-))

Ook kreeg ik vandaag nog een hele mooie halloweenkaart voor mijn candy. Deze komen allemaal aan het einde van de candy op mijn blog te staan.
Ik wens jullie allemaal een fijne dag!
xxx
C.arine.

6 opmerkingen:

  1. mooie kaarten hoor, die je gekregen hebt en van je zelf
    je bent geloof ik helemaal into the lace
    groetjes andra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super mooi je kerstkaart en wat een mooi lintje/kantje..ik hou wel van traditionele kerst!!
    En graag gedaan,kleine moeite GROOT plezier!!
    Fijne dag.
    Liefs,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. inderdaad leuk wanneer je af en toe een zelfgemaakte kaart krijgt. Je kerstkaart is tradioneel maar prachtig.
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw mooi kaartje gekregen en een mooie gemaakt.
    groetjes,lean

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, wat een mooi kaartje heb je ontvangen. Dat is nog eens leuke post! En jouw eigen kerstkaartje is ook supergaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. inderdaad je hebt een mooi kaartje gekregen en je kerstkaart vind ik ook weer prachtig maar die hoef je niet alleen naar 80+ te versturen hoor kan naar iedereen vind hem super
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen