donderdag 14 oktober 2010

Zomaar...

Goedemorgen lieve bloglezers,
Hier zien jullie een kaartje welke ik gisteren heb gemaakt. Geen halloween meer en ook geen kerstkaart :-)) Wou eens lekker iets anders doen. Papier is terug van Old Fashion van M.D. Verder gestempeld, lint en kant, brad en parelpen gebruikt. De chipboard emblishments heb ik bewerkt met glimmermist; in mijn hand gehouden en zo alle kanten bespoten.
Wist ik veel dat je die glimmermist er niet afwast met zeep alleen :-)) Dan maar de grote middelen gebruikt; pure javel over mijn hand gegoten en daarna flink gewassen met zeep. Ik leek wel een zwembad afgaande op de geur! Dus volgende x toch maar een plastieken handschoen aandoen.
Benieuwd wat jullie ervan vinden?
Fijne dag!
xxx
C.arine.

4 opmerkingen:

  1. heel mooi kaartje Carine,super..ik had vorige week ook zoiets ik wilde wat bloemetjes rood spuiten en ik dacht dat gaat er met water en zeep wel af...niet dus mijn hele hand was knal rood ik heb op t schoolplein wel 10 x uit moeten leggen wat t was....hahaha,lachen he die hobby van ons!
    Fijne dag,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, dit is een wel heel erg mooi kaartje! Zo mooi stijlvol! En dat was de glimmende handen vast dubbel en dwars waard:) Bedankt nog trouwens voor je prachtige Halloween kaartje, dat ik gisteren in de brievenbus ontving. Ik ben er heel blij mee:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oeiii ik las dat je het in je handen deed en dacht oepssss.Maar je hebt nu wel hele schone handen en je kaart is super mooi geworden.
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen