dinsdag 9 november 2010

Midnight Frost.

Goedemorgen lieve bloglezers,
Hieronder zien jullie een eerste kerstkaartje welke ik heb gemaakt met de nieuwe lijn van Bo-Bunny. Het afdrukje komt van een stempelvel van bij de Action en is ingekleurd met mijn Copics en afgewerkt met stickles. Kerstknuffels is een digi-ticket.
Verder lint, brad en witte sneeuwvlokken gebruikt. Met de creatables van M.D. heb ik de grote sneeuwvlokken gemaakt en het bling-bling papier komt ook van de Action. Er zitten heel mooie kleuren in, is van dikkere kwaliteit en zo heel mooi om mee te stansen en embossen. De prijs? Minder dan 1 euro voor een pakje.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden?
Allemaal een fijne dag gewenst!
xxx
C.arine.

7 opmerkingen:

  1. Je hebt er weer een prachtige kaart van gemaakt. Hele mooie kleuren combinatie en het papier is ook heel mooi.
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Carine,
    wat een leuk kaartje
    en mijn complimenten voor je achtergrond van je blog, vind ik heel super
    groetjes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hi hi, dat papier heb ik ook besteld ,-)
    je hebt weer een heel heel mooi kaartje gemaakt maatje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kerstkaart! Ik vind die diepe kleurtjes supermooi en de sneeuwvlokken zijn ook al zo gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke kerstkaart. Tof die stempelafdruk zo schuin uitgeknipt.
    Bedankt voor de lieve reactie op mijn blog en ook voor de mooie kaart die ik gisteren heb ontvangen

    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen