woensdag 19 januari 2011

Vogelkooi Marokko Creatable Marianne Design.

Goedemorgen lieve bloglezers,
Hieronder zien jullie een 1ste kaartje met de vogelkooi Marokko van M.D.
Het idee in mijn hoofd was er maar de uitwerking ervan vind ik minder. Ik probeer afleiding te vinden in mijn hobby maar het gaat toch moeilijker dan ik dacht.
Ik ben nu aan een 2de kaartje begonnen; zelfde idee maar ander papier. En dan wordt het echt tijd om deze papiertjes op te ruimen en mijn Valentijnspaperpads boven te halen ;-))
Fijne dag!
xxx
C.arine.

8 opmerkingen:

  1. Ik vind het anders wel een heel mooi kaartje geworden hoor, Carine! Zo heerlijk romantisch:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een erg leuk kaartje Carine !!

    groetjes Ria S.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje Carine, lieve kleurtjes.

    gr.Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind je kaart toch wel heel mooi Carine! En wat heb je de afgelope dagen nog schitterende kaarten en cadeautjes gekregen voor je verjaardag, geweldig toch.
    Mijn gedachten zijn bij jou, dikke knuffel XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje Carine. Ik vindt de kleurtjes weer erg mooi. Ook ik heb dat af en toe. Je denkt zo en zo ga ik het doen en het resultaat is heel anders. Maar je ziet andere vinden het wel mooi.
    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart met hele mooie kleuren...super.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt een gave stans super mooi kaartje heb je er mee gemaakt.
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen