zondag 20 februari 2011

Tilda met ballon en aankopen.

Goedemorgen lieve bloglezers,
Afgelopen week heb ik niks kunnen scrappen.
Ik heb nu heel veel lijm en plakband nodig om de stukjes van mijn eigen bij elkaar te zoeken en te plakken. Ben ik nog wel even zoet mee...

Onderstaande kaartje heb ik een tijdje geleden gemaakt. Op het onderste deel van de easelkaart heb ik de nieuwste creatables van Marianne Design gebruikt. Het papier is ook van M.D. Verder Tilda met ballon ingekleurd met mijn copics. De roosjes komen van bij Sandra&Johan vandaan: http://www.itsscraptime.eu/newshop/index.php

Onderstaande aankopen heb ik ook even geleden bij Leentje gedaan: http://www.leentjeshobbyshop.be/index.php?action=home&lang=NL
Het nieuwste papier van M.D.
De nieuwste creatables van M.D.
Zomerkleurtjes A4 cardstock.
En mijn 3 gratis goodies: C.B.mal, bling-bling en gems.



Ik hoop vanaf deze week terug te komen op jullie blogs.
Bedankt om op mijn blog te blijven langskomen en reacties achter te laten. Dit doet me steeds enorm plezier!
Fijne zondag allemaal!
xxx
C.arine.

6 opmerkingen:

  1. hoi Carina ,wat een leuke spulletjes heb je weer gekocht en je kaart is super mooi papier !!!

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Carine, ik kan alleen maar zeggen: neem alle tijd die je nodig hebt 'om jezelf weer in elkaar te lijmen' zoals je het zelf noemt. Dit kaartje wat je gepost hebt is heel mooi en je hebt ook weer superleuke spulletjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf kaartje heb[had]je gemaakt Carine en alles op zijn tijd meis...mooie spullen zijn er al vast.
    groetjes,lean

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel sterkte!!!
    Je kaartje is weer geweldig...en die harten-stansen...wow...echt "wil die ook"...hahaha!
    Veel liefs, Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een geweldig mooi kaartje!!Je hebt vast heel veel lijm nodig...heel veel sterkte ik hoop dat je het een plekje kan geven...ze is altijd bij je he!!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi en romantisch kaartje! Mooie spullen heb je gekocht, ik hoop van harte dat je zin om te scrappen vlug terug komt. Maar neem je tijd en de rest komt wel vanzelf.
    Liefs, Nora

    BeantwoordenVerwijderen