dinsdag 27 november 2012

Kerst 2012.

Goedemiddag lieve bloglezers,
Ons Kimberley en ik zijn effe zoet geweest met de kerstversiering en het zetten van de boom. Deze kerstboom (blauwe spar) komt van bij mijn Pa op zolder.
Ons ma-ken was er steeds fier op als hij stond. Hij is 2,30 meter zonder pin en er kunnen heeeeeeeel veel ballen en lichtjes in :-))
Ik heb deze kerstboom dit jaar gezet ter ere van mijn Mama.

Op de foto klikken = groter.

 
Op de buffetkast is alles in het teken van kerstmis versierd. Vintage en modern samen.
 
 
Mijn oude bosman/kerstman en het kerstboompje was ooit van mijn grootmoeder.
 
 
Rudolph met lichtjes.
 
 
Gevulde schaal welke ik ooit kocht in de Action.
 
 
Kerstmis is dit jaar weer met een dubbel gevoel... Tweede jaar zonder mijn Mama en mijn Pa die op 5 december hertrouwt.
Maar zoals elk jaar zullen we kerst in stijl vieren!
 
Fijne dag!
Liefs,
xxx
C.arine.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten