zaterdag 12 december 2009

Een award van Lean!

Goedemorgen lieve bloglezers,
Ik zag net dat ik deze award heb gekregen van Lean. Lean is de koningin van de mini's! Ga zeker eens kijken op haar blog! Bedankt om hem ook aan mij door te geven.
Bij de award hoort ook een opdracht: vertel 5 dingen waar je gek op bent! Hier gaan we:
  1. ik ben stapelgek op Danny
  2. ik ben gek op ons Kimberley
  3. ik ben gek op ons beestenboeltje
  4. ik ben gek op scrappen
  5. ik ben gek op gezelligheid thuis

Ik geef deze award door aan al mijn volgers die regelmatig langs komen en een reactie achterlaten. Weet dat jullie mij daar heel blij mee maken. Dus bij deze: neem deze award mee naar jullie blogs! Hij is jullie van harte gegund.

Ik wens jullie allemaal een zonnige zaterdag toe!
Wij gaan vandaag op kerstkadootjes-kooptocht (nieuw scrabble woord)!
Tot 'A little birdie told me'. Vanavond meer hierover!
xxx
C.arine.

3 opmerkingen:

  1. dank je wel voor de award
    groetjes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt hem verdiend en ik hoop dat je geslaagd ben met de KADOOOOOOOOOOOOOOOOOS.
    gr,Lean.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd met je award. Je hebt hem dubbel en dwars verdiend! En je maakt me nu nog veel nieuwschieriger naar je A little birdie told me project:)

    BeantwoordenVerwijderen