vrijdag 11 december 2009

Jade!

Goedemiddag lieve bloglezers,
Vandaag geen scrappen; ik ben aan een project bezig dat wat langer duurt. De wedstrijd bij Romy namelijk! Ik zal jullie morgen een kleine blik laten werpen op dit project...
Gisteren heeft Kimberley, tijdens de dagelijkse verzorging van haar 4 tamme ratjes, bij onze Jade een wonde ontdekt onder haar rechter voorpootje. Blijkbaar was onze kleine pruts ergens blijven haken in haar kooi want het zag er niet uit als een bijtwonde. Ik vond de wonde te groot om zelf te verzorgen en dus is Kimberley met Jade bij de dierenarts beland. En ja hoor, moest worden geopereerd. Kimberley en ik de ganse middag op ons ongemak maar om zes uur was onze Jade keurig opgelapt terug thuis. Er zitten zes draadjes in. Ze heeft de nacht appart doorgebracht op Kimberley haar slaapkamer en nu zit ze terug in de grote kooi bij haar vriendjes!
Fijne dag allemaal
en alvast een prettig weekend!
xxx
C.arine.

7 opmerkingen:

  1. Och wat zielig sterkte dan maar en een fijn weekend.

    Groetjes,
    Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach, wat zielig. Ik hoop dat het snel wat beter met haar gaat. En ik ben natuurlijk superbenieuwd naar je deelname aan mijn wedstrijd:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ach arme Pruts. Ik hoop dat zijn pootje gauw weer over is.
    Een fijn weekend

    groetjes ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Achhhhhhhhhhhhhh beterschap Jade dat je maar snel weer mag rond rennen.
    gr,Lean en een lekkere lebber van onze Misty.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. uhhhhh Jade ik bedoel dus BETERSCHAP.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ben ik weer er staat een verassing voor je op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen