maandag 11 april 2011

En opnieuw...

Goedemorgen lieve bloglezers,
Hieronder een afgewerkte versie van het onderstaande kaartje (vorig bericht). Ik was niet helemaal tevreden en ik vond dat er iets mankeerde... Ik heb hier flower met tekst bijgevoegd. De stempel is uit de engelse serie stempels van Nicole Verkooijen.


Vandaag zit er in mijn brievenbus een echt verwenpakketje! Ik ga er straks foto's van nemen dus voor jullie... nog even geduld tot morgen en dan kunnen jullie meegenieten van zoveel moois. Voor wie de afzender kent, het vlopje komt uit Venlo ;-))

Bedankt om langs te komen en een reactie achter te laten! Deze doen me zoveel deugd!
Fijne dag en geniet van de zon!
xxx
C.arine.

8 opmerkingen:

  1. hoi carine, ik vond de eerste versie ook leuk hoor, soms heeft een kaart een tekst nodig en soms niet ,maar het kan voor allebei, super leuk groetjes christa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooi kaartje.
    Ik vond de eerste versie ook al heel mooi.
    De stempels van Nicole zijn we heel mooi he.
    Groetjes en knuffel
    Peggy xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. de eerste was al mooi, maar eerlijk deze is nog mooier.
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De kaart is helemaal af zo:) Prachtig! En ik ben benieuwd naar de foto van het Venloose verwenpakketje:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt de afgelopen tijd echt schitterende creaties gemaakt! Je kaartje is nu inderdaad erg mooi! Wat heb je leuke spulletjes gekocht zeg! Veel plezier ermee!!

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaartje is nu helemaal af, het is een super mooie kaart geworden... Ik ben benieuwd wat Odetta je toegestuurd heeft..

    BeantwoordenVerwijderen