woensdag 20 april 2011

Nederlandse Swappers.

Goedemorgen lieve bloglezers,
Bij De Nederlandse Swappers wordt deze prachtige candy weggegeven ter ere van 100 volgers.

Maar nu willen jullie natuurlijk weten hoe je kans kan maken op deze geweldige candy.
De Nederlandse Swappers hebben er voor gekozen om alleen diegenen mee te laten doen die ook actief meedoen met de swaps. Dat leek ons wel zo eerlijk en hiermee voorkomen we dat we volgers krijgen die alleen meedoen voor de candy. Dat willen wij niet. Wij willen dat één van onze trouwe en actieve volgers de candy krijgt.
Aangezien ik al twee keer mee swapte, zal ik graag mijn kans wagen!

Deze mooie candy is samengesteld door Anne Marije van webwinkel Anma Creatief.


Fijne zonnige dag allemaal!
xxx
C.arine.

1 opmerking:

  1. 't is een hele mooie candy.
    Ik kan jammer genoeg niet meedoen, 'k ben wel al volger geworden en zou graag aan de swaps deelnemen in de toekomst.
    Het lijkt me zeer leuk.
    Veel succes met de candy.
    Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen