zondag 4 maart 2012

Hobby en creatief beurs in Kortrijk.

Goedemorgen lieve bloglezers,
Vrijdag ben ik naar de Hobby en Creatief beurs geweest in Kortrijk.Ik vond het op gebied van mijn hobby maar flauw deze editie.
Wel stond er dit kraam met huisjes om zelf te pimpen en heel veel miniaturen. Met extra flowers, kant en lintjes zie ik het helemaal goed komen.

Op de foto klikken voor meer details.


Verder kocht ik alleen nog cardstock in frisse kleuren -van een verkeerd merk welliswaar- maar goed, het zal ook wel opraken.
Vogeltjes van Prima Marketing en popjes van Tim Holtz, ook voor in het huisje.



De sleutelhanger is een gelukspoppetje en ik kocht er ook ééntje voor onze dochter.


Al de rest van mijn verlanglijstje vond ik niet op de beurs...
Maar gelukkig verwacht ik morgen (ik was vooruitziend en dacht: dit hebben ze toch niet mee op de beurs) een pizzadoos van bij Astrid met het laatste nieuwe papier van Magnolia, de nieuwe Magnolia Ink en drie stempels van deze serie :-))
Het mooie paperpad van Bo-Bunny/Country Garden en meer moois van deze serie heb ik dan maar besteld bij De Duif. Viel er zomaar in mijn winkelmandje ;-))

Al bij al was het best gezellig op de beurs. Alleen al de sfeer opsnuiven en genieten van alle mooie dingen en ook eens iets anders zien dan onze hobby!

Ik wens jullie een fijne zondag toe!
Liefs,
xxx
C.arine.

5 opmerkingen:

  1. Zo te zien was het een heerlijke dag! Wat is er nu heerlijker dan tussen de scrapspulletjes neuzen:) Wat een leuk idee om een mini-poppenhuis op te fleuren! Ik ben heel benieuwd naar het resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. inderdaad ben er ook geweest zaterdag
    vond het iets beter dan 2 jaar geleden.
    maar wij staan toch wel achter bij andere landen en hun hobbybeurzen!
    of zou het beter zijn in antwerpen of gent ?
    maar dat is dan weer zo ver !
    misschien word het jaar met jaar beter ;)
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er goed uit, Carine. Wel jammer dat het een beetje tegenviel. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet er erg gezellig uit. Je hebt ook leuke spulletjes gekocht. Heel veel knutselplezier!!

    BeantwoordenVerwijderen