zondag 25 maart 2012

Ik hou van Holland! De Hobbyboerderij.

Goedemiddag lieve bloglezers,
Hier ben ik terug van een heerlijk midweekje weg naar Oosterhout.
Het weer was super. Tot 24 ° warm hadden we deze week en we zijn dan ook echte terrashoppers geworden :-))
In Nederland zijn de mensen overal vriendelijk en gastvrij; net zoals wij dus.
Ik ga jullie deze week meer laten zien van onze vakantie maar ik ga het in verschillende blogposts doen.

Dit kaartje, het derde in de serie, heb ik gemaakt voor Nora.
Om onze vakantie af te sluiten zijn we over Antwerpen/Hoboken gereden om onze vrienden een bezoekje te brengen. Het is telkens fijn om mekaar terug te zien.

Op de foto's klikken voor details.


Op woensdag had ik afgesproken met Nicole.
Zij kwam naar de Katjeskelder en daar maakten we eerst verder kennis met elkaar. Na een kopje koffie/thee vertrokken we naar Oosterhout alwaar we gingen lunchen. De zon was steeds van de partij, heerlijk toch!



Na de lunch reden we naar Dongen naar de Hobbyboerderij. Een feest op zich want waar ik woon, is geen enkele deftige scrapzaak. We werden er heel vriendelijk ontvangen. En hoewel ik regelmatig on-line bestel bij de nederlandse scrapbookwinkels, is dit natuurlijk zoveel leuker!





Nadien trokken we terug naar de Katjeskelder.
Ik zal eerstdaags nog een foto nemen van mijn buit! Ik heb veel magnolia emblishments gekocht en natuurlijk papier!

Het was heel fijn om Nicole in het echt te ontmoeten! Bedankt voor je vriendschap Nicole!


Bedankt om langs te komen. Ik geniet van jullie reacties.
Ik wens jullie allemaal een fijne zonnige zondag!

Liefs,
xxx
C.arine.

5 opmerkingen:

  1. Ik heb ontzettend genoten van jullie bezoek, bedankt! Je hebt zo te zien veel plezier gehad met Nicole en op de koop toe nog eens in de scraphemel geweest, bofkont ;o)
    Veel liefs,
    Nora
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, da´s een goeie Nora `de scraphemel`!! Carine, ik ben ook blij en dankbaar om jou als mens te hebben leren kennen. Bedankt ook voor jouw vriendschap. En dit kaartje dan hè, wat een oerhollandse prachtige kaart. De mijne staat hier op de computerkast te pronken. lol!!
    Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een oer hollands kaartje, prachtig!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo te zien hebben jullie een geweldige tijd gehad in ons Holland;) Volgens mij hebben jullie qua weer ook de perfecte week uitgekozen:) Prachtige foto's en een prachtige, Hollandse kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die winkel komt me bekend voor. Ik volg namelijk altijd workshops bij De Hobbyboerderij en uiteraard winkel ik er dan ook.

    Jullie hebben wel geboft met het fantastische lenteweer.

    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen