zondag 18 maart 2012

Liefs uit Holland! En in mijn brievenbus...

Goedemiddag lieve bloglezers,
Hieronder zien jullie een paar kaartjes waarvan ik mijn inspiratie haalde bij Inge Blom/Liefs uit Holland.
Het papier is van Marianne Design.
Benieuwd wat jullie ervan vinden?



En in mijn brievenbus... zat deze week dit kaartje van Nora. Samen met leuke spulletjes in een nog mooier versierde vlop welke ik vegeten op foto te zetten ben; komt nog.
Bedankt maatje!


Morgen vertrek ik voor een midweekje naar Nederland. De laptop en iPad gaan wel mee maar zal niet zoveel on-line zijn. Dus, als jullie mij missen ;-))
Woensdag heb ik een blind-date met Nicole. Samen afspreken in de Katjeskelder, samen lunchen en shoppen! Die dag kan al niet meer stuk.
Verder ga ik nog afspreken met mijn lieve vriendin Nora.
En voor de rest genieten, samen met mijn ventje!!!

Ik wens jullie allemaal een fijne zondag!
Liefs,
xxx
C.arine.

7 opmerkingen:

  1. Oh-mooie rood-wit-blauw kaarten. Helemaal gaaf met dat labeltje met knopen-mooi gemaakt-xxx-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig leuk kaartje heb je gemaakt en wat een lief kaartje heb je van Nora gekregen !
    Geniet van je midweek !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zo een leuke kaart heb je gemaakt en veel plezier in nederland he met een lekker zonnetje
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kaarten heb je gemaakt Carine.
    Die hollandse kleuren zijn super he.
    Veel plezier in Nederland! Ik wil altijd mee voor de valies te dragen he :-))
    En ook veel shop plezier in de leuke nederlandse winkels.

    Groetjes,
    Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaartjes zijn helemaal Hollands met deze mooie kleurtjes en het schattige kant. Prachtig! Heel veel plezier in ons kikkerlandje, ik ga duimen dat het deze week mooi weer wordt voor jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige oerhollandse kaarten, Carine. Super leuke details. En volgens mij hebben jullie een prachtige week uitgekozen om een midweekje te relaxen in ons kikkerlandje. Nou, ik heb er zin in. Tot morgen. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De kaarten zijn weer erg mooi.. hopelijk heb je een leuke tijd gehad in Nederland! Het weer is in ieder geval schitterend..

    BeantwoordenVerwijderen