dinsdag 23 februari 2010

Blauw voor Tiets.

Goedemiddag lieve bloglezers,

Eerst en vooral iedereen bedankt om op mij te stemmen bij Your Special Delivery. Voor wie nog wil gaan stemmen, dit kan nog altijd!

Dit kaartje maakte ik met een digi stempel van op Tiets haar club. Het inkleuren met mijn Derwents gaat nu al iets vlotter en ik heb ook het juiste papier gevonden. Ik gebruik papier van Hoca hiervoor. Het design papier is van K&Companie/Bleu Awning. De randpons is van Martha Stewart/Doily Lace en ook de vlindertjes zijn met een M.S. pons gemaakt. Verder vrij simpel gehouden, enkel nog een lintje en 2 roosjes; die komen uit een budgetpakket welke ik eens kocht bij de Action.
Benieuwd wat jullie er weer van vinden?
Bedankt om langs te komen en
fijne dag allemaal!
xxx
C.arine.

8 opmerkingen:

  1. hoi Carine,
    heel mooi kaartje, prachtig die rand pons.
    ik was er vorige week ook nog eens mee bezig geweest. mooie kleuren combinatie. gewoon af. :)
    liefs. Leentje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind hem super ook een mooi kleuren combinatie van blauwe tinten
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Carine,

    Prachtig kaartje weer, hele mooie kleuren en een super plaatje.
    - Anneke -

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk kaartje hoor. Ik vind het papier zo sjiek en de randpons blijft het einde, ik heb hem nu zelf ook :-).

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel erg leuk! Ik vind het stempeltje ook wel echt iets hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. HEEEEEL mooi kaartje mooie kleuren en een lief stempeltje ...heb je mooi gemaakt Carine.
    gr,Lean.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, dat ton sur ton staat werkelijk schitterend op het kaartje. Superleuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen