vrijdag 19 februari 2010

Vrolijke vrienden vieren Pasen!

Goedemorgen lieve bloglezers,
Zoals ik gisteren beloofde zijn hier mijn eerste 2 kaartjes voor Pasen. Ik heb ze gemaakt voor 2 vriendjes van mij ;-))
Vroeg? hoor ik jullie denken! Nou ja, we zijn nog 6 weken verwijderd van Pasen! En dat is toch niet meer zo heel lang.
De kaartjes zijn gemaakt met de spulletjes van bij Leentje. De paashaasjes heb ik per 4 gekocht op het boekenfestijn; eind maart terug in Kortrijk. Het stansen en embossen gaat perfect met mijn wit siliconen matje ertussen. Er werd mij gevraagd hoe ik die bloemen en blaadjes er dan uithaalde? Gewoon met een priknaald even oplichten of langs de andere zijde even duwen met een rilpen kan ook.
Benieuwd of jullie dit leuk vinden?
Fijne dag allemaal en
alvast prettig weekend!
xxx
C.arine.



8 opmerkingen: