zondag 8 augustus 2010

Babbyborrels... en Flow.

Goedemorgen lieve bloglezers,
Hier zien jullie nog 2 babykaartjes welke ik gisteren heb gemaakt.
Het papier komt uit paperblocs van DCWV. Stempeltjes ingekleurd met mijn copics. Onderaan de kaartjes zien jullie parels welke ik gemaakt heb met Parelpennen. Ik heb ze ondertss. ook al in 3 kleuren ;-)) Is wel even oefenen om ze mooi rond te krijgen.



Het was dus een creatief weekend tot nu toe. Dit komt omdat bij ons het festival Dranouter is gestart. Foto's komen nog op blog. Danny en Kimberley zijn elke avond/nacht al weggeweest en ik ben thuisgebleven omdat mijn lichaam (rug deze x) niet mee wil... Zodoende heb ik in de betere uurtjes, tss. rusten door, deze kaarten gemaakt. En al heel veel gelezen; ik heb ondertss. ook de nieuwe Flow kunnen kopen :-)) Hierin staat een intervieuw over scrappen met Marianne van MadeByMaly. Je kan het ganse intervieuw hier lezen.


8 opmerkingen:

  1. wat een lieve babykaartjes heel mooi
    gr Linda

    ps ik heb een candy op mijn blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie baby kaartjes heb je gemaakt.
    groetjes,lean.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke babykaartjes zeg. Echt leuke stempels. Ik heb die ook, maar ik heb er een zeepje meegemaakt voor vrienden.

    supermooie kleurtjes ook.

    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent inderdaad lekker creatief bezig geweest:) En het resultaat van je creatieve uurtjes is prachtig! Wat een lieve kaartjes! Ik vind je pareltjes ook mooi gelukt. Heel veel leesplezier in de Flow en veel sterkte met je rug.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaartjes! En die parelstiften staan ook op mijn wensenlijstje! Leuk he, dat artikel in Flow met Marianne?!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie kaartjes en de flow is gaaf he!!!eindelijk een leuk artikel over scrappen!!
    Fijne zondag,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kaartjes zijn weer heel erg mooi geworden!!!

    BeantwoordenVerwijderen