donderdag 13 oktober 2011

Cards & Wishes.

Goedemiddag lieve bloglezers,
Maandag bracht de post mij deze super mooie spulletjes. Ik kocht ze bij Ingrid. Zij heeft zo leuke goodies; ga er zeker eens een kijkje nemen!
De vilten kerstbomen zijn van heel zachte kwaliteit, alsook de flowers.
De kleuren kreukellint tonen aan wat mijn volgende project wordt. Idd. het wordt dringend tijd om eens aan mijn halloweenkaarten te beginnen die ik elk jaar verstuur naar een groepje van blogvriendinnen.
Maar was eerst mijn scrapmojo kwijt en nu wat in de lappenmand.
De spulletjes liggen klaar om  gebruikt te worden :-))



Wens jullie een fijne dag toe!
Liefs,
xxx
C.arine.

6 opmerkingen:

  1. Leuk zeg, je hebt mooie spulletjes gekocht. Blij word je daar van he. Ik had ook een oppepper nodig en heb digistamps van Karen Doodles gekocht. Ik ga kleurennnnnn.

    Veel plezier met je spulletjes en beterschap!
    Ohw en op mijn blog heb ik een leuke blogcandy .. mocht je nog een leuke verrassing willen winnen, ik zou het leuk vinden als je mee doet!

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat het zo snel binnen is, Carine. Ben benieuwd wat je ermee gaat maken. Nogmaals bedankt en veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke spulletjes heb je weer gekocht !
    Erg leuke kaartjes hieronder ook !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je super leuke spulletjes gekocht! veel plezier ermee.
    Beterschap!!

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat zijn nog eens leuke spulletjes! Veel plezier ermee, maar eerst veel beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke spullies he, ik heb ook al een paar keer iets bij haar gekocht, errug hoog hebben hebben gehalte....

    gr. Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen