donderdag 27 oktober 2011

Eline's Winter Huis! En budgetaankopen.

Goedemiddag lieve bloglezers,
Hier ben ik nog eens met een blogpost vandaag.
Dinsdag hebben we via bol.com dit boek besteld en woensdag om 8.30 uur werd het hier afgeleverd! Van een super service gesproken!
Het boek is heel mooi en je kan er heel wat cretieve ideetjes in op doen. Inge van blogblom staat ook met mooie creaties in dit boek. Een echte aanrader!


Vorige zaterdag heb ik ook een paar budget aankopen gedaan bij Hema; paperpad en bijhorende stofjes. Alsook bij Boekenvoordeel; rechthoekige scalloped dies, rode en groene bling-bling, omslagen, flowers in kerstkleuren en roosjes in groen en rood. Als laatste was ik in de Action; opbergmapjes, pastel roosjes, stickers, nietjes en houten stempels.


Volgende week start ik met het maken van kerstkaarten. Ik heb er zeker 50!!! nodig en ik heb er al 5 klaar :-))

Fijne dag allemaal!
xxx
C.arine.

4 opmerkingen:

  1. Hey, ik heb deze week ook het boek besteld en gisteren gekregen. En ik vind het ook helemaal geweldig, prachtige dingen staan erin! Heb je de huisjes gezien, dat lijkt me ideaal voor op je dressoir. Uitdaging? ;o)
    Knufs,
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ja, vergeet ik nog te zeggen dat je toffe aankopen hebt gedaan!
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke aankopen die je hebt gedaan
    ik ga ook veel naar de action
    vorige week mocht ik ook deze dies kopen in het boekenvoordeel
    veel goedkoper dan de andere ;)
    het papier uit de hema is super!
    heb ik jammergenoeg nog nooit zien liggen toen ik achter stempelkarton gegaan was.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bij mijn vriendin heb ik snel het boek ingekeken. Staat vol leuke knutsel dingen.
    Gewoon ook mooi om telkens in te bladeren met een lekker bakkie thee op de bank :)
    Lekker gewinkeld!
    groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen