woensdag 12 oktober 2011

Geswapt bij Tiets.

Goedemiddag lieve bloglezers,
Veel scrappen komt er nog steeds niet van en wat ik vorige week had gemaakt, mocht ik nog niet showen hier. Ondertussen heeft mijn swapmaatje haar vlop ook gekregen en kan ik alles laten zien.
Het bovenste kerstkaartje is door mij gemaakt met een al wat ouder papier. Ook heb ik voor de eerste x gestempeld op kraftpapier en ingekleurd met mijn Derwents. Geeft een leuk resultaat.
Het ganse pakket aan materiaal is dan samen met de kaart verstuurd naar Lianne in Nederland en de bedoeling is dat zij hiermee iets heel anders maakt.


Het onderstaande kaartje heb ik gekregen van mijn swapmaatje Marijke en ook alle materialen. Hiermee ben ik nu aan deslag om er weer iets heel anders van te maken.
Zogauw het af is, laat ik het zien op mijn blog hier.


Fijne dag allemaal!
Liefs,
xxx
C.arine.

2 opmerkingen:

  1. Ze zijn superleuk zeg, ook leuke afdrukjes! Gaat het nog vooruit met je dochter???

    groetjes
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige kaart heb je gemaakt! Ik blijf rood en groen toch wel de mooiste kleurencombinatie vinden voor kerstkaarten. En de gouden accenten maken het helemaal uit. Het kaartje dat je hebt ontvangen is ook heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen