zondag 30 oktober 2011

En dan tijd voor Kerstkaarten...

Goedemorgen lieve bloglezers,
Alles voor Halloweenkaarten is opgeruimd; jammer want ik kwam pas goed op dreef ;-))
En nu ben ik druk bezig om al mijn kerstgoodies boven te halen. Bureau bezwijkt bijna, haha!
Hier zien jullie mijn laatste nieuwe goodies van bij Ingrid. Dit nodigt uit om aan mijn kerstkaarten en tags te beginnen! Mijn verschillende kleuren kreukellint collectie begint aardig groot te worden maar het is ook zo leuk om mee te werken.




Ik wens jullie allemaal een fijne zondag toe!
Liefs,
xxx
C.arine.

6 opmerkingen:

  1. Hallo Carine,
    Ik heb ook nog geen kerstkaartje gemaakt.Zie er al diverse voorbij komen, maar kan nog niet het goede gevoel krijgen.(komt ook door restyling van huiskamer en daarnaast het opruimen van de zolder, nog steeds niet klaar :( )
    Jouw spulletjes zien er erg leuk uit en het zullen vast weer mooie kaartjes worden!
    groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oehoeh! Veel lekkers daar zal je zeker wel mee uit de voeten kunnen :o)
    En maak je om jouw bureautje maar geen zorgen, jouw handige Harry kan je bureautje altijd nog stutten indien nodig ;o)
    Dikke knuffel
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OOOOOOH dat gaat helemaal goed komen Carine dat kan niet missen. Ook ik ben er eindelijk een beetje mee bezig maar het zal hard werken worden om alles af te krijgen!

    Fijne zondag, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie spullen !
    Je kan starten aan de kerstkaartjes.
    Bedankt voor jullie bezoek gisteren, was heel fijn en zeker voor herhaling vatbaar !!!
    Altijd welkom in Aalst
    Groetjes,
    Peggy en co

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke spullen heeft Ingrid toch he. En ik doe elke 2 weken mee aan een kerstkaartenchallenge, ook een manier om er een flink aantal te maken!

    gr. Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooooohhhhhhhhh, dat ziet er geweldig uit!!

    BeantwoordenVerwijderen