zondag 15 april 2012

Distress markers Tim Holtz.

Goedemiddag lieve bloglezers,
Hieronder zien jullie mijn eerste probeersels met de Distress markers van Tim Holtz. Ik heb nog nooit met stempelstiften gewerkt en moet dus nog wat oefenen ;-)) Toch wou ik deze niet zomaar weggooien en ik heb ze verwerkt op deze kaartjes. Samen met juist cardstock en washi-tape toch iets helemaal anders dan ik gewend ben om te maken.
Mijn verzameling washi-tape is trouwens al uitgegroeid tot 16 stuks sinds ik Papiermier en Cosykids heb ontdekt :-))




Deze week zal er van scrappen niet veel in huis komen want ik moet dringend mijn hobbykamer/bureau eens re-organiseren. Heb een paar nieuwe opbergsystemen gekocht dus dat moet eerst!

Ook heb ik door toeval een nieuwe hobby ontdekt... Een nieuw virus heeft me te pakken. Later meer hierover.

Fijne zondag!
Liefs,
xxx
C.arine.

13 opmerkingen:

  1. ik vind ze heel erg leuk... :-)
    Je nieuwe virus is ook super

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig leuk, Carine!!
    Je zegt zelf dat het helemaal anders is, maar echt...ik ben er helemaal weg van. Supermooi! Hier wil ik nog wel meer van zien hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks!
      Komt nog meer van maar ik wacht nog op een mooie stempellap van Tim Holz: http://creabest-chasneakpeeks.blogspot.com/2012/02/tim-holtz-stempels.html
      2 de plaatje.
      Denk dat ie morgen hier binnen valt ;-))
      xxx
      C.

      Verwijderen
  3. Wow, ze zijn geweldig! Moet je zeker meer doen... en die nieuwe virus je maakt me wel nieuwsgierig hoor ;o)
    Dikke knuffel,
    Nora
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als je goed op mijn blog kijkt, kan je het al raden... En het is kweet nie hoe leuk maatje!
      xxx
      C.

      Verwijderen
  4. Oh ja, laat je wel een foto zien van je nieuwe opbergsysteem? Sorry hé kan er niks aan doen dat ik zo'n keurjeuzeneuzemosterpot ben.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ok; Doe ik maar zal tegen einde deze week maar zijn ;-))
      xxx
      C.

      Verwijderen
  5. Ik vind dat je kaartjes er super uit zien.
    Heel erg mooi gedaan, de stempelstiften zien er leuk uit om mee te werken. Hier jammer genoeg geen budget voor.
    Nog veel creatief plezier ook met je nieuwe hobby.
    Dikke knuffel en groetjes,
    Peggy en co

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gaaf Carine ziet er mooi uit.
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie stijl ! Deze is meer de cas stijl die ik normaal niet van je gewend ben, maar je wel goed af gaat.

    groetjes,
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zou willen dat mijn probeersels er zo geweldig uit zouden zien!
    Wat een prachtige kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk zijn je kaartjes geworden, en wat een mooi effect geven ze die markers.
    Ik wacht er al enkele weken op dus hoop dat ze deze week ook bij mij op de mat vallen zodat ik ook kan gaan uittesten.

    Groetjes Katty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, prachtig Carine. Supermooie kaarten. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen