woensdag 18 april 2012

Opgeruimd staat netjes.

Goedemorgen lieve bloglezers,
Het is gelukt! De chaos op mijn bureau is opgeruimd.
Veel van mijn goodies lagen in open mandjes en dat trekt het stof wel aan. Ik kocht afgelopen weken een paar opbergbakjes - 2 kleine en 2 grote - en een bestekkastje en een theedoos bij de Action. Alles is nu netjes opgeborgen en toch lekker dicht bij de hand.
Ik heb mijn bureau teruggevonden :-))
Achter mij staat nog een bureau met mijn cuttlebug op en magneetmappen en flowerscollectie. Verder nog een rek tot aan het plafond en nog een kastje vol met goodies.
Kan nu weer heerlijk aan de scrap!

Op de foto klikken = meer details.





Fijne dag!
Liefs,
xxx
C.arine.

11 opmerkingen:

  1. dat ziet er goed uit nu carine
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er super uit Carine, netjes hoor !!

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow, Dat ziet er super uit netjes hoor !!

    Liefs Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat lekker opgeruimd. Ik kom het ook regelmatig tegen dat ik weer eens wat opruimen moet.
    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wooohwwwie wat super goed van je!! Kom je mij ook een keer helpen??

    liefs Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. super! wat lekker netjes, en wat een spullen heb je !!
    je kunt nog wel een poosje vooruit en dan nu ook nog haken!
    succes.!
    groetjes Jenny van CreaMijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel kleurrijk en prachtig gesorteerd!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zoooo, jij kunt aan de slag, hahahah!! Gaaaf. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jouw hobbyhoekje is mooi opgeruimd.
    Alles heeft een plekje.
    Nu kan je weer aan de slag.

    Groetjes,
    Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ziet dat er gezellig uit. Ook ik kan heerlijk genieten van kaarten maken. Mijn hobby lag vroeger alleen bij alles met draad en naald. Doordat mijn ogen slechter werden heb ik me nu ook meer gericht op kaarten. Een hobby waar je helemaal verslaafd aan kunt worden.

    BeantwoordenVerwijderen