zaterdag 28 april 2012

Yarn-Talk. Granny Squares.

Goedemorgen lieve bloglezers,
Dit is wat Kimberley en ik hebben gehaakt de afgelopen 2 weken.
Ik heb de 9 squares af, voor mijn handen best veel, die nodig zijn voor de voorkant van mijn kussen.Dit komt in de zwarte lederen zetel te liggen. Enkel nog de draadjes wegstoppen en aan elkaar haken en dan kan ik aan de achterkant beginnen; die wordt gewoon zwart.


Dit is Kimberley haar werk; 13 squares in totaal. Zij maakt ook een kussen in katoen.


Straks gaan we op zoek naar geschikte zachte wol voor mijn volgende project: een granny square deken in blauwtinten. Als ik heb gevonden wat ik zoek, zal ik het ook op foto zetten.

Fijne zaterdag allemaal!
Liefs,
xxx
C.arine.

1 opmerking:

  1. gaaf hoor beide ik doe jullie het niet na.
    fijn weekend groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen