zaterdag 7 april 2012

Vrolijk Pasen. Flowers en Farmville voor beginners.

Goedemorgen lieve bloglezers,
Hieronder zien jullie nog 2 kaartjes voor Pasen; welke ondertussen ook op bestemming zijn aangekomen.



Maandag waren mijn Pa en Godelieve op bezoek. En ja hoor, ik werd weer in de bloemetjes gezet ;-)) Olijfboompjes, orchideeën, veel viooltjes, een paaskonijn met bloemenmand, roze hortensia... we wisten wat te planten! Mijn terras begint er fleurig uit te zien. Thanks, jullie maken me blij!




En terwijl we toch bezig waren... Farmville voor beginners :-)) Trostomaten, aardbeien en sla en ook onze kruidentuin op ander hoekje van terras weer aangevuld.


En Paasmaandag komen Pa en Godelieve naar onze Paasbbq. Zal dus weer nog plaats maken voor een bloemetje :-))
Tel daarbij onze wederzijdse vriendschap en weet... hier word ik dus gelukkig van!

Fijne Paaszaterdag!
Liefs,
xxx
C.arine.

3 opmerkingen:

  1. Dat ziet er weer helemaal top uit. Je kaarten zijn erg sweet en wat lief dat je weer in de bloemetjes gezet bent. Je weet het hè, je krijgt wat je verdient!!!! Gezellige Paasdagen. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Carine, super... zo in de bloemetjes worden gezet!!!
    Ik wens je alvast een mooie Paasdag, en goed gezelschap!
    Lieve groetjes, Saskia xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super kaarten! Ik word helemaal blij van die vrolijke kleurtjes! En ook van jullie prachtige tuin vol bloemen krijg ik een glimlach op mijn gezicht:)

    Ik wens jullie een hele fijne Pasen!

    BeantwoordenVerwijderen