zondag 6 mei 2012

Communie kadootje voor Phoebe.

Goedemiddag lieve bloglezers,
Hieronder zien jullie de dragon kaart welke ik heb gemaakt voor Phoebe haar Plechtige Communie. Deze keer afgewerkt en aan een kapstokje en binnenin zaten de eurootjes natuurlijk.


Mijn BFF en ik. Peggy en haar man Johan en dochter Phoebe zijn schatten van mensen. En buiten onze hobby hebben we zoveel gemeen. Heerlijk toch!


Peggy is heel creatief. Ze heeft de tafelversiering; bloemen en boompjes zelf verzorgd.
Als je op de foto klikt, zie je alles beter in detail.


En lekker was het allemaal! Bedankt voor de fijne dag! Ik ga vandaag heerlijk nagenieten! En uitrusten :-))


Ik wens jullie allemaal een fijne zondag toe!

Liefs,
xxx
C.arine.

3 opmerkingen:

  1. Bedankt voor de fijne dag Peggy!
    Liefs,
    xxx
    C.arine.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was inderdaad een super leuke dag en we waren allemaal heel blij dat jullie er bij waren.
    Dikke knuffel
    Peggy xxx

    BeantwoordenVerwijderen