woensdag 2 mei 2012

Yarn-Talk... heel veel bollen.

Goedemorgen lieve bloglezers,
Zaterdag waren Kimberley en ik bij Tiny's in Kortrijk. Ze verkopen er ook alles om te haken. Samen kochten wij 52 bollen wol en katoen.
Hieronder zien jullie de kleuren van Kimberley haar kamer. Zij koos 6 bollen katoen en 6 bollen wol voor 2 kussens voor in haar zetel.


Onderstaande kleurencombi, waarvan ik om te beginnen 40 bollen heb gekocht, dienen om een granny square deken XL van te maken. Deze komt in de kleuren van onze slaapkamer.


In De Standaard Boekhandel kochten we nog onderstaande boeken. "Sara" heb ik in het ziekenhuis uitgelezen ;-)) Ik kocht er ook het prachtige "Daphne's Diary" en we kochten ook nog "Granny squares haken" een boek met goede uitleg en prachtige foto's. Een aanrader!


Fijne dag!
Liefs,
xxx
C.arine.

4 opmerkingen:

  1. Geweldig zoveel enthousiasme!!!
    Snap jij dat er mensen zijn die weten wat vervelen is?
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Neen joh '-)) ik snap dat niet. Vervelen staat idd. niet in mijn woordenboek '-))
      Xxx
      C.arine.

      Verwijderen
  2. Wij gaan binnenkort weer prachtige creaties zien! Hahaha! Fijne zondag. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OOHH wat ben jij ijverig. Mooie kleuren!!

    BeantwoordenVerwijderen