dinsdag 22 mei 2012

Ik hou van Gent... en van Tilda :-))

Goedemiddag lieve bloglezers,
Zaterdag ging ik bij Tiny's in Kortrijk mijn limited edition Spring Distress Ink van Tim Holtz ophalen.
Vandaar reden we door naar Gent. Ik hou van Gent, het is er heerlijk vertoeven!
Na een lunch in de Mondada op het Zuid wandelden we via De Vooruit en De Minardschouwburg naar de Korenmarkt.
Gezellig op een terrasje en genieten! Zalig weertje!
Er is altijd wel wat te doen op de Korenmarkt. Deze keer was het oude fietsen kijken.

Natuurlijk kon een bezoekje aan Pipoos niet mankeren. Ik was op zoek naar 2 paperpads van Tilda en heb ze daar gevonden ;-))
Ik kocht er Gardenparty en het mooie Sewingbird. Ze hebben er bijna alles van Tilda, ook de stofjes.










Fijne dag!
Liefs,
xxx
C.arine.

6 opmerkingen:

  1. Ellioth wordt een echte scrap-dog :-) In elke scrap/hobby winkel spot je hem :-)

    Mooie foto's ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben ook een keer in Gent geweest, zeker een leuke stad.
    Je bent goed geslaagd, veel plezier met je aankopen.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke foto's en je hebt goede aankopen gedaan, veel plezier ermee !!!

    groetjes Ria S.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gent lijkt me een prachtige stad! En al helemaal als er ook nog zo'n leuke scrapwinkel te vinden is! Gave aankopen heb je gedaan:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mmmmm, dat ziet er geweldig uit! Ik ben benieuwd hoe je dat vogelkooitje zal gaan pimpen. Weer iets dat we gemeen hebben, ik hou namelijk ook van Gent (mijn papa is daar geboren en was een echt stropke)
    Geniet nog van het mooie warme weer!
    Dikke knuffels,
    Nora
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen