maandag 14 mei 2012

Hangers.

Goedemiddag lieve bloglezers,
Hier ben ik dan eindelijk weer eens. Was een drukke week...
Gisteren was het moederdag en ik ben verwend geweest met champagne ontbijt manden en een mooie outfit welke ik zelf mocht kiezen! Bedankt Kimberley!

Voor mij was het niet alleen moederdag maar ook een beetje "Godelieve-dag". Ik wou haar op deze dag bedanken voor al haar vriendschap en maakte deze harten-hanger voor haar. Godelieve houdt van roze en van rozen :-))


Deze gele hanger met kaartje brachten we zelf naar Hoboken. We hadden een super dagje samen met onze vrienden Nora en haar gezinnetje. Bedankt ook jullie voor de vriendschap! xxx


Het wordt een korte werkweek hier. Donderdag en vrijdag heeft iedereen hier weer vrij. En donderdag worden we verwacht bij Godelieve en mijn Papa voor een dagje Blankenberge; met een grote rommelmarkt, yeah!

Ik wens jullie een fijne zonnige dag toe!
Liefs,
xxx
C.arine.

5 opmerkingen:

  1. Leuk, heel leuk dat je zo in de watten werd gelegd door Kimberley! Je hanger voor Godelieve-dag is prachtig alsook diegene die hier bij mij thuis hangt! Bedankt mateke XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige hanger is dat! Hij is sowieso al schitterend mooi, maar met de betekenis erachter is het een nóg mooier cadeau:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn dat je zo verwend bent!!! En je hangers zijn schitterend!! Liefs, nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt echt een prachtige hanger gemaakt!

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen