donderdag 11 maart 2010

Ellioth! Lucky Me!

Goedemorgen lieve bloglezers,
Eindelijk! Hier zijn dan de 2 laatste pagina's van Ellioth zijn mini-album. Ook het eerste blad heb ik aangepast. En tenslotte het album wat aangekleed! Helemaal af!
Nu kan ik dan beginnen aan mijn 5 kaart opdrachten die liggen te wachten. Het zijn kaarten die elk apart moeten dienen voor een wedstrijd, werk genoeg dus. Heb gelukkig al de uitwerkingen ervan in mijn hoofd zitten, nu nog tijd om ze te maken :-))
Zal niet voor vandaag zijn. In Kortrijk opent "K" zijn deuren en daar gaan we heen. "K" is een gloednieuw shopping centrum met 95 winkels. We hebben er lang op gewacht maar nu is het dan zover: feestelijke opening.
Bedankt om langs te komen en
een fijne dag allemaal!
xxx
C.arine.



9 opmerkingen:

  1. o wat een lieffie die Elliot !! echt een schatje !! je album is prachtig meis nou succes met al je opdrachten en shop ze
    groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat ziet er weer fantastisch uit zeg en ik wens je veel plezier met het shoppen en succes met je kaarten
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf geworden mooie foto's ook heerlijke kleuren....lekker geshopt?
    gr,Lean.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat een geweldig mooi mini album is dit geworden! Ik vind de combinatie van Lush en Lucky Me helemaal geweldig...en de foto's van de schattige Ellioth maken het helemaal af:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw echt heel mooi van kleur ook vind ik

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen