woensdag 10 maart 2010

Flow!

Goedemiddag lieve bloglezers,
Hier in België is nu ook dit tijdschrift te koop! Het is geen scrapmagazine maar het kreeg bij de lancering mijn aandacht omdat ik die naam "flow" al eens had gelezen in mijn blogcircuit. Nieuwschierig als ik ben, wou ik het direct kopen ;-)) Flow is opgedeeld in vier delen: simplify your life/feel connected/live mindfully/spoil yourself. Tijdens mijn verplichte rustuurtjes zal ik er veel plezier aan beleven. Er staan mooie foto's in, leuke quotes. Het nodigt uit tot lezen en dat is precies wat ik nu ga doen.
Fijne zonnige dag allemaal!
xxx
C.arine.

7 opmerkingen:

  1. Carine,

    Ik heb vorige week ook mijn allereerste 'Flow' gekocht!! Ik had er al over gelezen... ook ergens op 'n blog.
    Ik vind het 'n prima tijdschrift, mooi van lay-out! De artikels zijn ook goed, een beetje alternatief (daar hou ik wel van), maar zeker niet te 'zweverig'. Superleuke adresjes kan je er ook in terugvinden... en héél mooi materiaal om kaarten en enveloppen te maken!
    Ja, ik ben fan! :) Hopelijk vind ik Flow nu elke maand hier bij de tijdschriften!!!

    Saskia :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel leesplezier Carine!!
    Liefs, Marley

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb er ook al veel over gelezen, en de voorkant alleen al ziet er prachtig uit:) Veel leesplezier en ik hoop dat je er misschien nog wat scrapinspiratie in terug kan vinden:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zelf was ik al bekend met de Flow, inderdaad een leuk tijdschrift! Ik ben vooral gek op de vele vogeltjes-afbeeldingen die erin staan, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog nooit van gehoord, maar ik ben niet zo een scraptijdschriften -lezeres. geef mij maar elke week menne Libele :)

    Hou me op de hoogte, mss dat ik me er wel eens eentje aanschaf

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heerlijk voor je dat de Flow nu ook in België te koop is. Er zitten altijd veel scrapbare goodies in de Flow. Heel veel leesplezier toegewenst! Lieve groetjes, Odetta

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ken het niet, maar wens je veel leesplezier!!!.

    gr.louise

    BeantwoordenVerwijderen