zondag 28 maart 2010

Freestylen...

Goedemiddag lieve bloglezers,
Hierbij zien jullie een deel van mijn paaskaartjes die morgen met een postduif vertrekken richting... Ik heb er veel plezier aan beleefd; gewoon wat freestylen! Materiaal en technieken bij de hand en uitproberen maar! Tags met glimmermist kleuren, spellbinders uitproberen, embossen en inkten, veel flowers en lintjes.
Ik zou er zo nog heel wat willen maken maar de tijd ontbreekt mij. Dus zijn er ook een paar gekochte kaarten die de bus opgaan bij. Zoals ik al zei: ik zou iedereen een kaartje willen sturen maar dit is onmogelijk. Dus heb ik gekozen voor een paar mensen die mij regelmatig ook een kaartje sturen of die nog iets tegoed hebben van mij ;-)) Ga alvast onder de brievenbus liggen!
Bedankt om langs te komen en
een fijne zondag toegewenst!
Scrapgroetjes,
xxx
C.arine.


9 opmerkingen:

  1. Knap gedaan Carine!Je zit ook geen twee minuten stil hé!!!;-)
    Veel liefs,Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze 2 zijn ook weer heel mooi geworden Carine.
    gr,Lean.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super daar gaan de ontvangers zeer blij mee zijn
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind jouw freestyle project zeer geslaagd! Superleuk!

    Lieve groetjes, Odetta

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh,wat schattig,mooie kleuren.Het ziet er "lief" uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw! Ze zijn echt super leuk bgeworden!!

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Joepie ! milan heeft een supper mooi kaartje gekregen van zijn Tante Carine !!!!!

    Bedankt groetjes ,

    Veke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bedankt Carine voor je superleuke paas kaartje! Ik vond hem erg mooi!! xMarley

    BeantwoordenVerwijderen