zondag 21 maart 2010

Joy!

Goedenavond lieve bloglezers,
Hier ben ik dan nog met een laatste berichtje voor vandaag!
Op de onderste foto zien jullie mijn eigen aankopen van bij Leentje. Twee paar spelbinders, een vlinder van MD. en labels van Joy.
Ik had al een paar van die metalen goodies liggen en ik had deze eerst opgeborgen op magneetmatjes maar die zaten direct vol. Tot ik deze hele leuke map in mijn doos zag zitten... Het is een magneetmap van Joy en ze kost bij Leentje 10.00 euro. Heel handig en overzichtelijk! Ik wil ze al niet meer missen en als ze vol is, komt er een nieuwe. Een aanrader!
Ik hoop heel vlug aan de slag te gaan met al dit nieuws. De spelbinders heb ik al geprobeerd en ze gaan heel gemakkelijk met de cuttlebug. Ik leg mijn spelbinders op een magneetmatje (dikte afhankelijk van merk stans) om te stansen en ik heb ook het rubberen matje van Kars om te embossen.
Zo, allemaal een fijne zondagavond nog!
xxx
C.arine.



3 opmerkingen:

  1. ja|! ik had ze al op de beurs gezien. twijfel. want ik heb echt ONGELOOFLIJK veel nestabilities. maar het vooral voor het "kleine"grut wel makkelijk he?
    nou ga er toch nog eens over denken

    groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaaf allemaal! En die vlinder stans is echt heel mooi. Veel plezier met je Nestabilities en andere stansen:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoihoi, wat een mooi opbergsysteem, en wat een mooie nestabillies heb jij, vooral de vlinder!!

    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen