zondag 21 maart 2010

Gratis voor iedereen!

Goedemiddag lieve bloglezers,
Wisten jullie dit al? Als je bij Leentje bestelt, mag je afhankelijk van het bedrag kiezen uit de gratis mappen daar! Ik had nu een bestelling van 50.00 euro en dit wil zeggen dat ik maar liefst drie!!! kadoootjes mag kiezen. Eéntje uit de gratis map van 50.00 euro, ééntje uit de map van 30.00 euro en ééntje uit de map van 10.00 euro! Hieronder zien jullie mijn gratis spulletjes van bij mijn bestelling! Altijd leuk meegenomen toch! Ga zeker eens kijken!
Later dan eindelijk mijn nieuwe aankopen... even geduld.
Fijne zondag allemaal!
xxx
C.arine.

3 opmerkingen:

  1. ja heb er ook al eens wat uit mogen kiezen leuk he en er zitten leuke dingen tussen en je hebt ook heel mooi papier gekregen zeg
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er inderdaad leuk uit. Veel plezier met je nieuwe aankopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jee jij gaat het nog megascrap druk krijgen maar wel gave spullen...veel plezier.
    gr,Lean.

    BeantwoordenVerwijderen