zaterdag 18 juli 2009

Aankopen:

Ik ging vorige week naar hobbyselect in Kortrijk omdat ik dringend een paar verschillende maten acrylblokjes nodig had om te stempelen. Natuurlijk kon ik het niet laten om ook nog een paar vellen scrappapier mee te brengen :-)) Hierboven zie je Bo-Bunny: back to backs. Eronder Scenic Route met metropolis. De blauwe pons is er ééntje die openingen in het papier maakt waardoor je dan een lintje kan schuiven. En als laatste zie je van Crate Paper de orbit collection.




Knutselmaatje:

Ik ben dus nooit meer alleen! Onze chihuahua Ellioth ligt zelfs bij mij op de hobbykamer en als hij moe is van het scrappen, valt hij in slaap in zijn mandje. Je kan niet altijd op de schoot liggen natuurlijk!

4 opmerkingen:

  1. Leuke spulletjes heb je gekocht. En wat leuk dat Elioth je komt vergezellen tijdens het scrappen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zie hem daar liggen... de luiaard :-)

    groetjes
    ikke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat zoet! Soms zou je willen dat je hond was!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. P.s. Je bent een vrouw naar mijn hart, Carine!
    Je houdt van zowel van modern als van vintage! Zo beperk je je tenminste niet tot een stijl!
    Groetjes, Odetta

    BeantwoordenVerwijderen