vrijdag 31 juli 2009


Hobbyshoppie:

Goedemorgen allemaal!

Hierboven zien jullie mijn laatste nieuwe aankopen van bij Karin. Die chipboardvlinders van colorbok van vorige keer vielen wel heel groot uit maar ik heb de vlinder op zijn geheel gebruikt als kaartje. Dit vond ik zo leuk dat ik maar meteen de andere vormen; hart, bloem en ster ook heb gekocht. Vooral de ster lijkt me leuk met het oog op de kerstkaarten! De bedeltjes op de foto heeft Kimberley gekozen om er een armband mee te maken. Het oranje zakje en de rub-ons zijn een kadootje van Karin: bedankt hiervoor! Als je op de foto klikt zie je alles duidelijker.
Nu moet ik dit weekend dringend eens gaan foto's selecteren om te laten afdrukken, zullen er een hele boel worden. Het begint te kriebelen om weer eens aan de scrap te gaan, na al die kaartjes van de laatste tijd ;-)) Heb een heleboel ideeen, nu alleen nog uitvoeren!

3 opmerkingen:

  1. Hoi Carina,

    Heel veel plezier ermee.
    De andere vormen zijn ook erg leuk om mee te scrappen (deze heb ik zelf ook gebruikt). De tas (die heb je niet gekocht) is ook erg mooi, ik zal je nog wel een foto mailen.

    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er leuk uit, Carine! En volgende week kan je nog meer post verwachten, hihi:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Carine,
    Je heb leuke spulletjes gekocht bij Karin!
    Hobbyshoppie is ook één van mijn favoriete webwinkels. Karin heeft ook altijd mooie stempels! Ik wens je heel veel inspiratie en plezier hiermee.
    Prettig weekend!
    Odetta

    BeantwoordenVerwijderen