maandag 13 juli 2009

Met mijn eerste lay-out die ik heb gemaakt voor Leentje heb ik 2 vliegen in één klap gevangen. Vrienden van ons zijn 20 jaar getrouwd en als kadootje maakte ik deze (samen met een omslagje met geld). Er zit ook een schildersezel bij om lay-out op te plaatsen. Ik gebruikte hiervoor het supermooie papier van SEI - bridgeport! De werkbeschrijving en materiaal gebruik zal je later kunnen vinden op de site van Leen. Zij is momenteel op vakantie en bij terugkeer wordt er aan gewerkt.






Deze vlinder is van chipboard van colorboc. Ik kocht deze bij Karin van hobbyshoppie en dacht dat het kleintjes waren om een kaart mee te versieren, niet dus ;-)) Karin gaf me echter de tip om de basis zelf te gebruiken als kaart. Bij deze. Ik gebruikte terug hetzelfde papaier van SEI. Er zitten ook nog twee chipboard elementen op -een knoopje en een vlindertje. Deze vlindercreatie is mijn deelname aan de challenge bij Scrappassion.



1 opmerking:

  1. Hoi Carine,

    Hier dan een berichtje uit Wijchen.
    De vlinder is erg leuk geworden...nu nog de harten, sterren en bloemen ben erg benieuwd hoe deze gaan worden.


    Groetjes Karin
    www.hobbyshoppie.nl

    BeantwoordenVerwijderen