zondag 26 juli 2009

SEI: Ally's in wonderland!

Goedemorgen, lieve bloglezers.
Deze 2 kaartjes zijn gemaakt met het toch al wat oudere papier van SEI. Ik was op zoek naar een zomers gevoel en bij deze kwam ik hierop uit in mijn papierwinkel.
Leuke anekdote bij het onderste kaartje:
Zoals jullie kunnen zien is dit afdrukje ingekleurd met mijn ciao-copic-markers. Ik zal nog heeeeel veel moeten oefenen om het mooi ingekleurd te krijgen en hier gaat het om: ergens in de week zei ik tegen mijn ventje dat mijn maatje Ilse ook was aanbeland in bloggersland. Nieuwschierig ging hij een kijkje nemen en kwam tot de conclusie dat Ilse heel mooie kaartjes maakt en dan vooral het inkleuren vond hij wel sjiek! Ik had juist dat kaartje van M.M. gemaakt en ingekleurd met derwent potloden wat natuurlijk een groot verschil is tegen de copics. Ik dacht bij mijn eigen, wacht maar af ventje... Wat Danny niet wist, is dat ik ook al de eigenaar ben van copics (weliswaar in een kleinere hoeveelheid). Dus onderstaand stempelafdrukje ingekleurd, kaartje gemaakt en hem gevraagd om ze op foto te zetten voor mij. Zijn comentaar toen hij dit zag was: Hey, dit kaartje is al stukken mooier van kleurtjes, levendiger! Ik dacht, allé, zijn euro is gevallen dat ik ook copics heb... maar neen hoor, niet dus. Mannen hé! In alle geval: hij vindt mijn kaartjes mooi!

Bij dit kaartje heb ik de cuttlebug nog eens bovengehaald. Verder heb ik een paar "Posies" (grote bloemen) gebruikt met daarop een kleine bloem van Prima Flower (beiden te vinden bij Leentje) en dit versierd met rhinestones met de hotfix.

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk gedaan! Het papier is superzomers. En dat afdrukje is erg mooi ingekleurd. Enne tja, mannen hè:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi hi , zegt tegen den Danny dat em bedankt is voor het complimentje is. En ik vind het onderste kaartje echt prachtig. Die posies heb ik van Leen es gekregen, die zijn echt geweldig om mee te werken hé, en ik zoveel kleurtjes en maatjes hé !
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mannen hihi laat ze maar .Je kaartjes zijn heel mooi geworden en het is juist leuk om met wat ouder papier te werken of verschillende merken door elkaar.
    gr,Lean

    BeantwoordenVerwijderen