woensdag 29 juli 2009

Goedemorgen allemaal:

Dit kaartje is gemaakt met het mooie papier Pretty Please van MME. Het stempelafdrukje is ingekleurd met mijn ciao-copic-markers maar het wou niet helemaal lukken. Toch wil ik jullie dit kaartje niet onthouden en zo kan ik ook zien of ik in de toekomst vorderingen maak. Ik ben er nog niet helemaal tevreden over. Blijven oefenen dus! De tagmaker van Crea Motion vind ik dan weer helemaal geweldig. Ik ga vandaag mijn papierwinkel eens doorspitten en mijn kerstpapier bovenhalen. Ik heb ook veel mooi kerstpapier van in Leentje haar shop; dus materiaal genoeg om volgende week te starten met de kerstkaartjes.

4 opmerkingen:

  1. Ik vind dit kaartje juist wel heel mooi geworden!! Dat strikje met de bloemetjes erbij is ook prachtig. En dat gestempelde jongetje blijft schattig...:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja dat stempeltje is ook 1 van mijn favourietjes, ik weet zelfs niet van welk merk dat is. Het zit dikwijls in die kaartensetjes van Monique .

    Blijven oefenen met dat inkleuren. Een tip die ik ergens gelegen heb. Om een mooi resultaat te hebben, zou je om kleurvariaties aan te brengen altijd 2 nrs hoger of lager moeten nemen bvb R00 en R02 . Maar ja, dan moet je natuurlijk al een uitrebreid assortiment hebben hé. En ik heb het ook al gedaan om met een markers te kleuren waar een redelijk groot nr verschil in zat en da was ook mee gevallen ( mss toevallig ,-) )

    dikke zoen
    ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaartjes allemaal Carine, super!!
    Leuke stempels ook, en het papier van het laatste kaartje heb ik ook vind het zo leuk papier!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje geworden en leuk zoals je de bloemen hebt verwerkt.
    gr,lean

    BeantwoordenVerwijderen