donderdag 3 september 2009

Alvast een voorproefje!

Goedemiddag lieve bloglezers,
Zoals jullie weten, ben ik begonnen aan het mini-album van de logeerpartij van ons neefje Milan! Het albumpje zelf kocht ik een tijd geleden bij boekenvoordeel aan 1,99 euro met toebehoren. Het was mooi baby blauw maar dat past niet echt bij een stoere kerel van 9 jaar. Ik heb het dus met bruine acrylverf bewerkt, 3 lagen (!) zonder afschuren natuurlijk! Het papier dat ik had klaarliggen is van Bo-Bunny en is prachtig om mee te werken. Verder heb ik samen met Ilse een paar dingetjes uitgesneden met de Slice en vervolgens door de cuttlebug gehaald. Ook de letters zijn met de Slice gemaakt, waarvoor dank aan Ilse! Morgen krijgen jullie hier al wat meer van te zien...
Fijne dag nog!
xxx
Carine.

6 opmerkingen:

  1. Hallo Carine,

    Prachtig hoor, heel erg mooi gedaan. Ben benieuwd naar de andere foto's.

    Groetjes,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt knap gemaakt hoor, de letters zijn erg leuk en wat een goed idee om ze daarna door de cuttlebug te halen.
    Gr, katty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ziet er heel mooi uit, ben benieuwd naar het volgende :)
    GR Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet dat er al heel mooi uit! Hele gave kleurtjes en die ondergrond met verf is heel stoer. Ik ben benieuwd hoe het totale boekje zal worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit ziet er vast al heel gaaf uit en mooie kleuren.
    gr,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw carine joeng das sjiek gedaan seg !
    echt ongelooflijk mooi !
    ik ben nog altijd aan het slicen voor jou he lieverd !
    dikke zoen

    BeantwoordenVerwijderen