woensdag 2 september 2009

Alweer ééntje!


Ik kreeg deze supertoffe award vandaag van Gerda. Heel erg bedankt! Je maakt me er heel blij mee! Ga zeker ook eens een kijkje nemen op Gerda haar blog, zij maakt hele mooie kaarten enzo. Het is de bedoeling dat ik hem doorgeef aan 7 mensen. Ik ga er nog eens over nadenken. Zal hem morgen graag doorgeven. Ook is het de bedoeling dat ik 7 dingen over mezelf vertel, bij deze:
  1. Ik ben al 27 jaar gelukkig getrouwd met de liefde van mijn leven én hij is ook mijn soulmate. Wat wil je nog meer?
  2. Samen hebben we een schat van een dochter, Kimberley, 23 jaar en nog thuiswonend. Zij is onze enige echte diamant!
  3. Ik hou ontzettend veel van mijn dieren; poezen Obi en Zita en chihuahua Ellioth en natuurlijk ook van Kimberley haar 4 tamme ratjes ;-))
  4. Sinds bijna 2 jaar ben ik verslaafd aan scrappen. Mijn hobby is een passie geworden en een uitlaatklep voor als het eens wat moeilijker gaat.
  5. Ik kijk vanaf maandag terug elke dag naar "Thuis" op één (TV). En dit al zolang de soap loopt :-))
  6. Ik lees veel; liefst gebaseerd op ware verhalen. Maar natuurlijk ook veel tijdschriften.
  7. Ik hou van de natuur in al zijn schoonheid en eenvoud. Elk seizoen heeft zo zijn charmes.

Zoals beloofd geef ik deze award door aan volgende personen: Odetta, Romy, Lean, Monique, Ellen, Angela, Gea. Veel plezier ermee!

7 opmerkingen:

  1. gefeliciteerd met je award en je word nog aan het werk gezet ook met 7 dingen.Maar het is je gelukt...hihiii.
    gr,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je zeer verdiende award! En wat een goede top 7 heb je gegeven. Heel mooi om te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartelijk gefeliciteerd met je Award! Everbody loves Carine! Nog even en dan moet je nog Bodyguard aanschaffen, hi, hi,hi! Het zijn leuke weetjes over jou, zo leren wij jou nog beter kennen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gefeliciteerd hoor ! leuk om die dingetjes over jou te lezen !!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dankjewel Carine voor je prachtige Award. Ik heb um inmiddels een plaatsje gegeven hoor.

    Groetjes en tot gauw weer,
    Ellenxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hihii nogmaals gefeliciteerd en wat lief om hem aan mijn door te geven.
    Bedankt en groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bedankt voor je award! Erg lief dat je hem ook aan mij doorgeeft. Ik ga hem zometeen op mijn blog plaatsen:)

    BeantwoordenVerwijderen