dinsdag 8 september 2009

Hobbyshoppie!

En nog even dit:
Gisteren viel mijn bestelling van Karin in de brievenbus. En wat ben ik weer heerlijk verwend! Het oranje organza zakje steekt vol met leuke hebbedingetjes waaronder een paar mooie bedeltjes. Ook nog een sticko met supermooie vellum bloemen. Bedankt hiervoor! Ik kocht deze 2 leuke stempels van Tim Holtz en ik vind ze prachtig! Ik kon het niet laten om weer wat flowers te kopen natuurlijk. Ik ben er gek op en die kleintjes zijn superlief! Dus tot een volgende bestelling Karin. Laat maar weten als er wat nieuws binnenkomt;-))
xxx
Carine.

3 opmerkingen:

  1. Ja dat is een leuk shoppie!!!!!!!
    gr,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel plezier met de spulletjes! Ik vind vooral die stempels erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie spulletjes heb jij uitgezocht, Carine! Vooral met de stempels van Tim Holtz zul je nog heel veel plezier hebben! Karin van Hobbyshoppie is ontzettend aardig en haar service is geweldig!
    Lieve groetjes, Odetta

    BeantwoordenVerwijderen