woensdag 16 september 2009

En nog ééntje

Goedemiddag lieve bloglezers,
Hierbij vinden jullie nog een kaartje uit dezelfde lijn van B-Grey, Eskimo Kisses. Ik ben er niet helemaal tevreden over... Volgende keer de papiertjes meer inkten zodat ik een duidelijker aflijning krijg. Ik gebruikte de tagmaker: Creamotion Label-Tagmaker BPH342299 : standaard bijgeleverd bloem, ster, rechthoek in 8 x 3 verschillende grootte en een stempel van Imaginisce. Ook bloemen, spiegeltje en brads. Met zilverkleurig glitterpapier (was helemaal vergeten dat ik dat nog had liggen) maakte ik de leuke swirls met een pons van EK Succes. Ek Paper schaper PSPWP52 Flourisch punch Wave: Large Pons = 14x7cm stans = 5cm. Deze pons gaat heel gemakkelijk door het toch wat zwaardere papier. Al dit materiaal kan je vinden bij Leentje. Enkel het stempeltje komt van bij Romy.
Zo smakelijk eten allemaal en nog een fijne dag!
xxx
Carine.

5 opmerkingen:

  1. Je kaartje is weer heel ooi geworden en een mooi winters sfeertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem erg mooi! Heel mooi gebruik gemaakt van het papier.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaartjes, de pons is supermooi!!

    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje hoor en idd is het wel mooier als je het inkt randje ziet,ik gebruik eigenlijk altijd de dark brown ColorBox,maar voorderest is je kaart super hoor,groetjes Mus.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk gedaan,
    vind vooral je swirl erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen