dinsdag 15 september 2009

Halloween.

Goedemiddag lieve bloglezers,
Gisteren wou ik absoluut een halloweenkaartje maken. Er was één probleem: geen halloweenpapier! Dus is dit kaartje gemaakt met enkel cardstock. Verder een paar eyelets, een stempelafdrukje ingekleurd met mijn ciao-copics en flowers. De puntjes zijn gezet met stickels. De mooie cirkel is afkomstig van de slice, bedankt Ilse!
Ondertss. ben ik de 5.000 bezoekers op mijn blog gepasseerd. Bedankt om steeds terug te komen! Op naar de 10.000 dus; dan kan ik een blogcandy aankondigen! Ik ben nu al een paar mensen aan het aanspreken om een bijdrage te leveren voor deze candy binnenkort. Dus, hoe meer jullie komen lezen, hoe vlugger ik mijn candy er kan opzetten!
Een fijne dag nog allemaal!
xxx
C.

8 opmerkingen:

  1. Ik vind hem wel heel leuk hoor zo met die kleuren carine...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi geworden en ja het is ook leuk om over helloween te scrappen alleen al die kleuren zo gaaf.
    gr,Lean....op naar 10.000

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk Halloween kaartje! Het figuurtje is ook heel mooi ingekleurd. En op naar de 10.000 zou ik zeggen:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuke kaart vooral dat heksje heeft wel wat.
    Gr, Katty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart en je hoeft niet perse design papier te hebben,je kunt ook stempels gebruiken of noppenfolie met wat Acrylverf om het papier opteleuken,groetjes Mus.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is geweldig goed gelukt, Carine, om de Halloweensfeer er stevig in te krijgen!!! Super gemaakt! En op naar de 10.000ste bezoeker!
    Lieve groetjes, Odetta

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtig kaartje carine!!
    Helllp hoe krijg ik zo'n teller op mijn blog?/

    BeantwoordenVerwijderen