dinsdag 4 augustus 2009

Buiten 30 graden:

Goedemiddag iedereen!
Pfff, warm, zomers warm! Eindelijk! Straks een frisse duik in het zwembad nemen. En vanavond zorgt Kimberley voor het eten. Ook wel eens gemakkelijk. Zelf kom ik juist uit mijn hobbykamer vandaan. En neen, ik ben niet gek; ik heb juist de eerste 2 kerstkaarten van dit jaar gemaakt. Ik had mezelf dan ook voorgenomen om er dit jaar op tijd mee te beginnen en er ook redelijk wat tijd aan te besteden. Ze liggen nog te drogen, dus nog effe geduld voor de foto's. Ik ben er tevreden over! En hopenlijk vindt Leentje ze ook mooi want ze komen natuurlijk op haar site te staan die in verdere uitbouw is! Eventjes wachten nog...
Zo, ik ga nu nog een beetje van de zon genieten!

Liefs.
Carine.

2 opmerkingen:

  1. Amaai seg ge zijt er inderdaad heel rap bij maar je hebt gelijk zenne, ik ga er ook tijdig aan beginnen dees jaar. Ben benieuwd naar het resultaat !

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Buiten is het toch veel te heet, dus afleiding kan je dan wel gebruiken en dan is scrappen een mooi excuus. Ik ben ook al bezig met de kerstkaarten, anders krijg ik ze nooit op tijd af...het zal me benieuwen hoe jouw kerstkaarten geworden zijn.

    BeantwoordenVerwijderen